середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 11. Рефлексія

Було корисним створення та використання щоденника власного навчання.  Курс  відкриває нові можливості з використання проектної методики і особливо корисним є стратегії оцінювання. Новим є онлайнове обговорення проектів – це для вчителів буде також дуже корисним. Завдяки курсу розширюються можливості з використання технолоії веб 2.0. у навчальному процесі., ефективнішим для навчання  учнів стає використання методу проектів з обов'язковим використанням інформаційно-комунікативних технологій, що дасть змогу учням не тільки ефективно здобувати знання, навчатися, а й ділитися своїми здобутками з усіма небайдужими до навчання.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:


  • Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора? 
  • Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та яка роль і місце диференційованого навчання. Я дійсно відкрила для себе багато нового стосовно цього питання.
Безумовно, щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно від початку і до кінця , і вміти використовувати інтернет з користю.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:


  • Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
  • Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей? 

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів,формування в учнів навичок ХХІ століття, як можна навчити учнів створювати учнівський блог, вікі-статтю, учнівську публікацію та учнівську презентацію. Такі можливості розширюють види діяльності учнів та допомагають пристосуватися до навчання за методом проектів. 
В процесі використання інформаційно-комунікаційних технологій в учнів розвиваються навички самонаавчання та самодисципліни, розвиваються вміння працювати в групі а також вміти нести відповідальність за якість своєї виконаної роботи. Цей модуль показав, що в електронному вигляді перевіряти знання учнів набагато легше і ефективніше. Вчитель має можливість диференціювати навчальну діяльність учнів.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме:


  • Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
  • Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?
  • Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів? 

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання  учнів, а саме Інтернет надає необмежені можливості для навчання. Інформація на допомогу шкільній програмі та самостійна дистанційна освіта - це реально з Інтернетом.  Можливість віднайти та здивувати всіх на уроці фактами, яких не має в жодному підручнику!
Основна задача вчителя полягає в тому, щоб навчити учнів оцінювати Інтернет-ресурси  та правильно їх використовувати.